YEAR 3


En primer lloc, vos deixe ací el joc de repàs de la unitat 4 que vaig crear (ha caducat el codi antic, vos l'actualitze amb el nou). Les instruccions per a accedir-hi són:

1. Entra a la web joinmyquiz.com
2. Introdueix el codi: 332947

3. Escriu el teu nom per a que jo sàpiga qui ha entrat

Per a que no siga tan competitiu, he desactivat l'opció "taula de líders" perquè es tracta de fer-lo lo millor posible, no de guanyar als companys.
.
.
.
.
.
.
Ací teniu una versió adaptada més senzilleta del mateix joc (només amb l'àudio i les imatges). Les instruccions per a accedir-hi són:

1. Entra a la web joinmyquiz.com
2. Introdueix el codi:247975

3. Escriu el teu nom per a que jo sàpiga qui ha entrat
.
.
.
.
.
.
.
Vos deixe també una fitxeta de repàs de la unitat 4. D'ací a uns dies penjaré les solucions.

Ací teniu la fitxa (feu clic al text per a descarregar-la). Si no teniu impressora, podeu fer-la a la llibreta sense problema.
.
.
.
.
.
.
.
Per últim, per a esta setmana vos deixe el vocabulari de la unitat 5 per a que aneu treballant amb ell i vos l'aprengueu. Recordar-vos també que heu de tenir feta en la llibreta la portada de la unitat 5, el vocabulari de la unitat 5 copiat i il·lustrat i la pàgina 37 del activity book.


__________________________________________________________________

Ací teniu nous materials per a anar treballant: 

1. En primer lloc, el solucionari de l'anterior fitxa (feu click en el text) de la fitxeta de repàs de la unitat 4 que vos vaig pujar. 

2. En segon lloc, ací teniu una altra fitxa de reforç de la unitat 4 (feu click en el text). La solució, d'ací a uns díes.

3. Com a tasca final de la unitat 4, vos propose un xicotet "project" per a practicar l'oral (que de manera online... és complicat). És totalment voluntària, però pense que a tots ens farà il·lusió veure'ns les cares després de tants dies. Vos propose que feu un dibuix dobre un menjar i el pinteu i vos graveu un vídeo dient si vos agrada o no (I like... I love... I don't like...).Després podeu penjar-lo en este padlet que he creat (i així veieu el dels companys, que portem molts dies sense vore'ns). Per favor, no esborreu res. Últimament dona problemes perquè molts docents estan utilitzant padlet, tingueu una mica de paciència perquè al final funciona. Si piqueu ací se vos obrirà en gran: bit.ly/tercerfood  i sinó ací teniu la miniatura del mur on penjarem els videos (només te accés a este mur la persona que tinga l'enllaç):


Hecho con Padlet
4. Per últim, vos recorde el vídeo amb el vocabulari de la unitat 5 per a que aneu aprenent-lo. Per a consolidar-lo heu de fer el picture dictionary (activity book page 65) i l'activitat 1 de la pàgina 82 del activity book també.

                                              




________________________________________________________________

Hola xics i xiques! Vos actualitze el blog amb nous materials per a anar repassant l'anglés:

- En primer lloc, ací teniu el solucionari de l'última fitxa de repàs que vam fer de la unitat 4 (feu clic en el text).

- Vos adjunte també uns vídeos per a repassar les hores (que va ser l'última classe que vam donar). Més endavant vos prepararé alguna activitat o joc per a que les consolideu.  






Recordeu que les hores "en punt" es diuen: ___ o'clock (for example: ten o'clock, two o'clock, six o'clock, four o'clock, etc.). 

Recordeu que les hores "i mitja" es diuen: ___ thirty o half past ___ (3:30 = three thirty / half past three, 8:30= eight thirty / half past eight)

- Vos adjunte també una pàgina web plena de jocs de tot tipus, algus d'ells molt relacionats amb el vocabulari d'esta unitat (les rutines) i les hores). Podeu fer els que vulgueu, però els que van relacionats amb la unitat 5 del nostre llibre (les rutines: get up, go to school, have breakfast...) són els de la unitat 7: A day in your life. 

Esta és la web on trobareu els jocs (feu clic en el text)
L'usuari és: tercero
La constrasenya és: macmillan

En la pàgina web podeu jugar a trobar els objectes que teniu a la llista de baix del dibuix: 


En la pàgina web podeu fer clic en: "dictionary" per a sentir tot el vocabulari i veure'l escrit. 

Per a jugar als jocs heu d'anar a la pestanya "units" i fer clic en la unitat que vos interese (en este cas la unit 7: a day in your life): 


De moment amb estos materials teniu prou. Recordar-vos que encara podeu pujar els vostres vídeos sobre el menjar al padlet de tercer: 

Si piqueu ací se vos obrirà en gran: bit.ly/tercerfood  i sinó ací teniu la miniatura del mur on penjarem els videos (només te accés a este mur la persona que tinga l'enllaç):


Hecho con Padlet

Enhorabona pels vostres vídeos!!

__________________________________________________________________________

Hola xics i xiques! Com ja quasi estem en Pasqua, el material d'esta setmana va relacionat amb ella. Primer que res, ací teniu una història on el protagonista (Pete the cat) ha d'ajudar al conillet de Pasqua:





Una vegada heu vist la història vos propose 2 cançons que podeu cantar i ballar i on treballareu diferent vocabulari: 



Esta per a treballar algunes parts del cos (nose, ears, tail) i deletrejar la paraula BUNNY.



Esta per a aprendre accions diferents a les que ja coneguem (walk, run, fly, swim, climb...): hop, shake, wiggle...

Lo següent que vos proposem són unes fitxes interactives sobre la Pasqua on vosaltres podreu practicar i nosaltres podrem veure qui les ha fet i com les ha fet! 

Vos explique com funciona. 
1. Primer que res heu d'accedir a la pàgina https://es.liveworksheets.com/ 
2. Després heu d'accedir com a alumnes (a l'esquerra del tot): 
3. A continuació posareu el vostre usuari i contrasenya (vos l'anem a enviar un a un, qualsevol dubte escrivu-nos per la web familia)
4. Ahí tindreu el vostre quadern amb les fitxes que anem afegint. Poden ser de molts tipus: només d'escoltar per a aprendre el vocabulari, d'unir paraules amb imatges, escoltar i fer click en la imatge, unir...

Si teniu problemes en accedir a les fitxes interactives no dubteu en escriure'ns. És una manera de treballar a distància molt còmoda i on nosaltres podem comprovar fàcilment el progrés de cada xiquet i xiqueta. Si funciona bé continuarem gastant-lo. 

Per últim, vos propose uns reptes artístics voluntaris per a qui vulga fer els següents dibuixos de Pasqua: 







Si voleu, podeu ensenyar-me'ls enviant la foto del vostre dibuix  al correu electrònic: teachersinapellidos@gmail.com


_________________________________________________________________________________

Benvinguts i benvingudes al tercer trimestre! Com han anat les vacances de Pasqua? Esperem que hageu desconnectat i recarregat piles. 

En primer lloc, donar-vos l'enhorabona pels vostres reptes artístics, sou uns artistes!!

Abans de continuar, recordar-vos que teniu en la web de Liveworksheets https://es.liveworksheets.com/ els materials que vam pujar sobre la Pasqua (els mestres podem veure qui ha entrat, quina nota a tret... i encara falten alguns xiquets i xiquetes per fer-lo). 

Com esta anava a ser la Setmana Literària, vos propose una sèrie d'activitats relacionades amb la literatura: 

1. Ací teniu una història molt xula sobre Gerald, una girafa que vol ballar però no pot... Prompte aprendrà que tot el món pot ballar si escolta la música que li agrada 





Podeu repetir-la tantes vegades com vulgueu. 

2. A continuació, cal que entreu a la web de liveworksheets (amb l'usuari i contrasenya que vos vaig enviar per la web familia abans de Pasqua) i completeu les fitxes interactives relacionades amb la història (aprendreu vocabulari de les parts del cos de la girafa, els animals que apareixen en la història... No corregueu!!) Si heu de tornar a veure la història per a contestar alguna pregunta, feu-lo abans d'enviar la fitxa. Molts xiquets amb les activitats de Pasqua li donàveu a enviar abans de llegir ni comprovar res...

3. Per últim, i com vos estan agradant tant els reptes artístics, vos deixe unes manualitats literàries voluntàries per a qui vulga fer-les: 









_________________________________________________________________________________

Hola famílies i xiquets! Per a esta setmana repassarem els continguts del menjar i ampliarem uns poquets nous (recordeu que varem fer ja activitats del menjar en este blog, les teniu dalt i varem fer també el padlet).

1. Primer que res, he buscat uns vídeos que parlen de food i així practiqueu un poquet el listening:
Menu restaurant


Healthy (saludable) and unhealthy (no saludable) food)


 2. A continuació entreu en la web de https://es.liveworksheets.com/ amb el vostre usuari i contrasenya (si algú encara no el té, que me'l demane, els vaig enviar per la web familia abans de pasqua) i feu les fitxes interactives

 3. Per útlim, en la vostra llibreta (que fa un fum que no l'utilitzem, però no vos preocupeu que l'any que ve no haureu de comprar una altra, gastarem esta), poseu:

- Data en anglés 
How to write the date in English - YouTube
Day of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday
Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December


For example: Wednesday, 29th April 2020

- Títol: Food

- Escriu tres frases dient quin menjar t'agrada, quin menjar t'encanta i quin menjar no t'agrada AMB DIBUIXOS

For example:
I like  chicken with vegetables
I don't like fish
I love yoghurt and fruit


_______________________________________________________________________________


Hello everybody!! How are you?? Esta setmana terminem la unitat didàctica del menjar! Vos adjunte les últimes tasques: 

1. Primer que res, vos pose dos cançons que repassen continguts que apareixen en la història: 

Days of the week

                         
L'estructura de pregunta amb el menjar: Do you like...? Yes, I do // No, I don't

2. Un conte que vos he gravat amb molta estima (i que ja vos sabeu perquè vos el vaig contar en classe), espere que vos agrade!! (Per cert, apareix el meu gat d'espontani :P)



3. Teniu penjades activitats interactives en Snappet

4. Per últim, vos propose uns jocs voluntarisper terminar de consolidar el tema: 

Wordsearch



 Memory game




Espere que vos hagen agradat els materials d'esta setmana. Qualsevol dubte podeu escriu-re'm per la webfamilia o al correu electrònic teachersinapellidos@gmail.com
spaghetti

____________________________________________________________________

Hi everybody! Hoy are you today??

Hui comencem a repassar una unitat nova (però que ja vam treballar en classe i que vos va agradar molt): 

SPORTS

A continuació teniu les tasques per a esta setmana:

1. Video del vocabulari de la unitat que vam treballar en classe ▶️


2. Cançó de la unitat i rap del vocabulari per a repassar 🎵


3. Tasca escrita: en la llibreta poseu la data, el títol (sports review) i escriviu quins sports sabeu/podeu fer, quins sports no sabeu/no podeu fer i quin es el vostre esport favorit (podeu buscar nous esports que no estiguen en la unitat). Example:

I can swim and ride a bike
I can't ride a horse
My favourite sport is spinning

No oblideu fer un dibuix (pintar-lo i deixar-lo espectacular com vosaltres sabeu) i enviar-me la foto a teachersinapellidos@gmail.com

4. Teniu ja preparades les activitats interactives de Snappet ♟️🎲

5. Ací vos deixe també un parell de jocs que pense que vos agradaran:


Kahoot amb diferents esports (alguns molt curiosos), heu d'escriure el vostre nom. Per a jugar feu clic ací

Joc d'ordenar les oracions, heu d'escriure també el vostre nom per a que jo puga veure qui l'ha fet i qui no i el vostre resultat:

Tiger3 U3 CAN/sports

Bye bye butterflies!!🦋🦋🦋

_____________________________________________


ANGLÉS SETMANA 25 DE MAIG



Hello families! How are you? I hope you are fantastic!!! This week, we are going to review the UNIT 3: SPORTS STAR (about sports / sobre els esports).


Les tasques de esta setmana són:

     1.  Vos deixe una altra vegada els vídeos per a que repasseu el vocabulari de la unitat:


    2. L’estructura gramatical que anem a treballar és el verb CAN (que ja sabeu que vol dir poder). Recordeu que:

I
jo
You
Tu
He
Ell
She
Ella
CAN: sí puc  CAN’T: no puc
I can play football
She can’t ride a hores
He can dive

Per a preguntes, li donem la volta (el can va davant de la persona):
Can you ride a bike?
Can she dance?

    3. Ja teniu pujades en Snappet les activitats interactives d’esta setmana. Recordeu que podeu continuar fent activitats de repàs fins que arribeu al vostre nivell desitjat.

4  4. Com a tasca final per a esta setmana i per fer algo original i diferent (i treballar el speaking), vos demane que vos graveu un vídeo (no és una tasca obligatòria, però sí molt interessant) dient algun sport que podeu o que no podeu fer. Podeu disfressar-vos, fer el esport per al vídeo, ensenyar un dibuix...

Una vegada tingueu el vídeo, haureu de pujar-lo en el padlet (així tindrem tots els vostès vídeos junts, jo també pujaré el meu!). Si algú no s’aclareix pot enviar-me el vídeo a teachersinapellidos@gmail.com i jo el pujaré.

L’ADREÇA DEL PADLET ÉS bit.ly/tercersports
CONTRASENYA: ANGLES


Vos estic preparant uns jocs xaxis per a la setmana vinent que terminem esta unitat. Espere que tots i totes estigueu bé!

Bitmoji Image

_________________________________________________
ANGLÉS SETMANA 1 DE JUNY

Hello everybody!! This week, we are going to review and finish the UNIT 3: SPORTS STAR (about sports / sobre els esports).

Les tasques de esta setmana són:

1. Vos deixe els números del 1-100 per escrit per si vos ajuda a memoritzar-los. Estan al final del document (esta fulla ja la vaig repartir i la tindreu apegada en la llibreta).


2. Vos deixe també uns vídeos dels números (1-100) per a repassar-los:  




3. Ja teniu pujades en Snappet les activitats interactives de repàs d’esta setmana. Recordeu que podeu continuar fent activitats de repàs fins que arribeu al vostre nivell desitjat.  

4. Vos deixe uns jocs que vos he preparat, espere que vos agraden!


Qualsevol dubte, escriviu-me tant per la web-família (ítaca) com al meu correu electrònic teachersinapellidos@gmail.com

Bitmoji Image

31 comentarios:

  1. Moltes gràcies Gema!! Sòc Carmen la mare de Gabriel i Leire

    ResponderEliminar
  2. Muchísimas gracias, una vez más enhorabuena por crear estás cosas para que puedan aprender jugando. Soy la madre de Víctor Tarin

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias a vosotros por colaborar en estos tiempos difíciles. Espero que estéis todos bien.

      Eliminar
  3. Hola soc Azahara Segura Pico, m´agrada molt la teua pagina d´angles

    ResponderEliminar
  4. Hello, I'm Daniel from 3rd C, thanks!

    ResponderEliminar
  5. HELLO I AM LOLA. I LIKE YOUR WEBSITE. THANKS.

    ResponderEliminar
  6. Hola soc Ruben Cebria molted gracies!!!


    ResponderEliminar
  7. hola soc nadia algarra cebria m`agrada molt esta activitat tinc moltes ganes de voret gracies

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hello Nadia! Jo també tinc moltes ganes de veure-vos a tots!! :D

      Eliminar
  8. Es tot molt divertit, m´ encanta el angles

    ResponderEliminar
  9. Hola Gema.
    Enhorabuena por la currada que haces para que ellos aprendan de forma mas divertiva. Thanks
    La mama de Rubén Palmero 3A

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No había visto el comentario hasta ahora, perdona. Gracias a vosotros por estar ahí en estos momentos complicados :)

      Eliminar
  10. Hola Gema, m'agradat molt el conte i el teu gatet es super monoo😍, m'agraden molt les fitxes que poses son molt divertides, gracies😘

    ResponderEliminar
  11. Hello Gema! Ilike your story and your cat. Thanks.

    ResponderEliminar
  12. hola, com esteu

    espere que aixo s´acabe pront i podre vernos de nou

    ResponderEliminar

Module 5: Assessment

 To assess my students in this Break Out I have designed a dartboard that I will fill in Excel. I will assess different aspects such as thei...