YEAR 2


Ací teniu uns poquets continguts per tal de repassar la unitat 4 que és la última que hem treballat.

En primer lloc, ací teniu un vídeo amb el vocabulari de la unitat:



Després la cançó amb les accions que hem treballat (jump, climb, sing, fly, walk, run...):


Ací teniu un joc per a practicar els vostres coneixements sobre el vocabulari de la unitat: 

1. Heu d'entrar a la web: joinmyquiz.com
2. Heu de ficar este codi:834873

3. IMPORTANT: poseu el nom del xiquet o xiqueta per a que jo sàpiga qui ha entrat


Ací teniu una fitxeta (punxant sobre el text) de repàs sobre els animals i la gramàtica estudiada en la unitat 4

Ací teniu la fitxa resolta (punxant sobre el text). 

_________________________________________________________________________________

Hola xics i xiques! Espere que esteu tots bé i amb ganes de treballar! 

Per a aquesta setmana vos propose noves tasques: 

1. Activitat voluntària però molt interessant que vos agradarà molt: vos propose que, com a tasca final de la unitat 4, trieu cadascú un animal, el dibuixeu i pinteu en un paper i vos graveu un vídeo dient el que pot i no pot fer (it can... it can't...). Així practiquem un poquet l'oral, que de manera online és complicat. Després podeu penjar-lo en este padlet que he creat (i així veieu el dels companys, que portem molts dies sense vore'ns). Per favor, no esborreu res. Si piqueu ací se vos obrirà en gran: bit.ly/segonanimals



2. Escolteu la següent cançó i apreneu les parts de la cara (the parts of the face). Ja les heu apreses? Esteu segurs? Ara anem a practicar-les...



3. Completa el següent joc per a demostrar que saps les parts de la cara: 
(heu de saltar la publicitat si vos apareix, i donar-li a "start" i a "play"). Una vegada l'heu completat podeu tornar a sentir totes les paraules i vos servirà per a estudiar. 



_______________________________________________________________

Hola xics i xiques! Ací teniu més material per anar repassant i treballant una mica l'anglés. 

- El tema passat vam estudiar els números (1-20) i vam fer diversos jocs orals en classe al respecte. Ací teniu una cançó per a que no se vos obliden:
 

- Ací teniu també uns quants jocs per a practicar amb els números
Joc número 1 (fes clic en el text)
Joc número 2 (fes clic en el text)
Joc número 3 (fes clic en el text)

- Quan estudiàrem la unitat de la roba, també vam treballar els colors en anglés. Vos deixe uns quants maerials per a poder repassar-los: 
Cancó sobre els colors 
Història en la que apareixen molts colors

Ací teniu també uns quants jocs per tal d'afiançar els colors en anglés: 

Joc número 1 (fes clic en el text): és un joc de taula de pirates en el que haureu d'anar tirant el dau per anar avaçant en les caselles i responent les preguntes sobre els colors. 
Joc número 2 (fes clic en el text): es tracta d'un memory sobre els colors en el que haureu de fer parelles unint la paraula amb la imatge. 

- Per últim per a esta setmana, ja sabeu que acabem de terminar la unitat sobre els animals. Vos deixe una activitat voluntària ben xula: aprendre a dibuixar 3 animals. Vos proporcione 3 videos amb tutorials d'un xic explicant en anglés pas a pas (i fent-lo) com es dibuixen. Només heu d'agafar "pencil and rubber" i copiar el que ell fa: 








Qui faça els dibuixos, podeu ensenyar-nos-los a Bea i a mi en un email a: teachersinapellidos@gmail.com

____________________________________________________________________

Hola xics i xiques! Com ja quasi estem en Pasqua, el material d'esta setmana va relacionat amb ella. Primer que res, ací teniu una història on el protagonista (Pete the cat) ha d'ajudar al conillet de Pasqua: 


Una vegada heu vist la història vos propose 2 cançons que podeu cantar i ballar i on treballareu diferent vocabulari: 

 Esta per a treballar algunes parts del cos (nose, ears, tail) i deletrejar la paraula BUNNY.


Esta per a aprendre accions diferents a les que ja coneguem (walk, run, fly, swim, climb...): hop, shake, wiggle...

Lo següent que vos proposem són unes fitxes interactives sobre la Pasqua on vosaltres podreu practicar i nosaltres podrem veure qui les ha fet i com les ha fet! 

Vos explique com funciona. 
1. Primer que res heu d'accedir a la pàgina https://es.liveworksheets.com/ 
2. Després heu d'accedir com a alumnes (a l'esquerra del tot): 
3. A continuació posareu el vostre usuari i contrasenya (vos l'anem a enviar un a un, qualsevol dubte escrivu-nos per la web familia)
4. Ahí tindreu el vostre quadern amb les fitxes que anem afegint. Poden ser de molts tipus: només d'escoltar per a aprendre el vocabulari, d'unir paraules amb imatges, escoltar i fer click en la imatge, unir...

Si teniu problemes en accedir a les fitxes interactives no dubteu en escriure'ns. És una manera de treballar a distància molt còmoda i on nosaltres podem comprovar fàcilment el progrés de cada xiquet i xiqueta. Si funciona bé continuarem gastant-lo. 

Per últim, igual que la setmana passada, vos proposem uns reptes artístics voluntaris per a qui vulga fer els següents dibuixos de Pasqua: 








_________________________________________________________________________________

Benvinguts i benvingudes al tercer trimestre! Com han anat les vacances de Pasqua? Esperem que hageu desconnectat i recarregat piles. 

En primer lloc, donar-vos l'enhorabona pels vostres reptes artístics, sou uns artistes!!

Abans de continuar, recordar-vos que teniu en la web de Liveworksheets https://es.liveworksheets.com/ els materials que vam pujar sobre la Pasqua (els mestres podem veure qui ha entrat, quina nota a tret... i encara falten alguns xiquets i xiquetes per fer-lo). 

Com esta anava a ser la Setmana Literària, vos propose una sèrie d'activitats relacionades amb la literatura: 

1. Ací teniu una història molt xula sobre Gerald, una girafa que vol ballar però no pot... Prompte aprendrà que tot el món pot ballar si escolta la música que li agrada 





Podeu repetir-la tantes vegades com vulgueu. 

2. A continuació, cal que entreu a la web de liveworksheets (amb l'usuari i contrasenya que vos vam enviar per la web familia abans de Pasqua) i completeu les fitxes interactives relacionades amb la història (aprendreu vocabulari de les parts del cos de la girafa, els animals que apareixen en la història... No corregueu!! Si heu de tornar a veure la història per a contestar alguna pregunta, feu-lo abans d'enviar la fitxa. 

3. Per últim, i com vos estan agradant tant els reptes artístics, vos deixe unes manualitats literàries voluntàries per a qui vulga fer-les: 










______________________________________________________________________________


Hola xics i xiques! Esta setmana anem a repassar les parts de la casa (que vam estudiar en la unitat 1 del llibre): garden, kitchen, bedroom, hall...

Per això vos propose les següents tasques: 

1. Primer que res, repassar el vocabulari (encara que ja el sabíem, però fa molt de temps): 

Vídeo amb el vocabulari de la unitat

 Vídeo amb cançó de les parts de la casa

2. A continuació entreu en la web de https://es.liveworksheets.com/ amb el vostre usuari i contrasenya (si algú encara no el té, que me'l demane, els vaig enviar per la web familia abans de pasqua) i feu les fitxes interactives de les parts de la casa :D

3. Per últim, vos demanem que feu un dibuix de la vostra habitació favorita (o de la vostra casa sencera si voleu) i el rotuleu: This is my... (bedroom / hall /garden...). Podeu enviar-nos una foto al correu per a que vegem quins artistes sou! teachersinapellidos@gmail.com

_________________________________________________________________________________

Hello everybody! Esta setmana terminem el repàs de la unitat de la casa. La setmana vinent publicarem un video amb totes les fotos que heu enviat al correu amb la paraula house. Són totes molt originals!! :D

Per a esta setmana: 

1. Primer que res, ací vos deixem un video de Steve and Maggie amb una història on es repassen les parts de la casa. És interactiu, podeu respondre les seues preguntes i repetir amb els personatges. 




2. Ací teniu un conte que vaig dibuixar fa uns anys sobre les parts de la casa. Espere que vos agrade!!




3. Teniu exercicis de repàs a la plataforma de snappet (recordeu que l'usuari i contrasenya és el que vos va donar el vostre tutor o tutora). 

4. Vos deixem també uns jocs voluntaris per a qui vulga practicar un poquet més: 

Sopa de lletres


Memory


Questionnari interactiu (heu d'escriure el vostre nom). Hi ha sorpresa! :P



I ací termina la unitat didàctica de la casa! La setmana vinent estrenem el video! Recordeu que podeu escriure'ns qualsevol dubte a través de la web familia o del correu electrònic teachersinapellidos@gmail.com

________________________________________________________________________________

Hi everybody! How are you? 😃

Primer que res, ací teniu el vídeo del HOUSE CHALLENGE amb les fotos que ens enviàreu de la paraula "house". Enhorabona, súper original!!


Esta setmana comencem a repassar una altra unitat, la de la roba. Ací teniu les tasques proposades: 

CLOTHES

1. Primer que res, ací teniu un vídeo amb el vocabulari que treballarem en classe: 



2. Ací teniu una cançó sobre la roba: clothes song



3. L'últim vídeo d'esta setmana, un vídeo interactiu per a que practiqueu el vocabulari: 
Steve and Maggie story


4. Tasca escrita: feu un dibuix de vosaltres descrivint la roba que porteu: 

I'm wearing a pink dress and red shoes

I'm wearing jeans and a black t-shirt

Recordeu enviar-nos una foto a teachersinapellidos@gmail.com

5. Per últim, vos deixem unes activitats en Snappet per a que practiqueu!


Bye bye, butterflies!!🦋🦋🦋


_________________________________________________________________________________

ANGLÉS SETMANA 25 DE MAIG

Hello families! How are you? I hope you are fantastic!!! This week, we are going to review the UNIT 3: CARNIVAL (about clothes / sobre la roba).



Les tasques de esta setmana són:

1.  Vos deixem un parell de cançons sobre la roba que hem treballat en classe: 




2. Gravar un video on descriviu la roba que porteu posada i pujar-lo a este padlet (si algú té dificultat que l’envie a l’email teachersinapellidos@gmail.com i nosaltres el pujarem): I’m wearing a red t-shirt and jeans, I’m wearing...

Heu de penjar-lo en bit.ly/segonclothes
CONTRASENYA: ANGLES

3. Teniu ja les activitats interactives pujades a Snappet

4. Vos deixem també un joc per a practicar!

5. Per últim, vos deixem una cançó per a fer accions segons el color de la vostra roba!


________________________________________________________________________________


ANGLÉS SETMANA 1 DE JUNY

Hello everybody!!  This week, we are going to review the UNIT 3: CARNIVAL (the part about the weather / la part sobre el temps).

Les tasques de esta setmana són:

1. Vos deixem tres vídeos sobre el temps (THE WEATHER) per a que recordeu el que estudiàrem:




3. Teniu ja les activitats interactives pujades a Snappet

4. Vos deixem també uns jocs que hem creat per a practicar!



Repàs del temps: https://es.educaplay.com/recursos-educativos/5958834-what_s_the_weather_like.html


28 comentarios:

  1. Moltes gràcies Gema!! (Sóc Teresa , mare d'Alba Añón)

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Gema (Sóc Pili, la mare de Maria Gonzàlez)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies a vosaltres per connectar-vos. Aniré pujant cosetes. Espere que esteu tots bé :)

      Eliminar
  3. Carmen acaba de fer el joc, DIU q es molt xulo!!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies per la teua dedicació i treball. A Carles li ha agradat molt.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies a vosaltres per col·laborar en estos díes complicats :D

      Eliminar
  5. Gràcies Gema,sóc Sara la mare d Izan.. li encanta!!

    ResponderEliminar
  6. A Mireia li ha agradat molt! Ja hem penjat el video del animal!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. M'alegre que lo haja agradat! Jo m'he alegrat molt de veure-la després de tants dies! Lo fa súper bé! Congrats :)

      Eliminar
  7. Hola Gema..a Leire li agrada molt voret en als videos..un beset.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I a mi em fa il·lusió veure'ls a ells després de tants dies!! Sou uns artistes!

      Eliminar
  8. Molt xuli!! Gràcies Gema!😘 ( Sóc Carolina, mamà d’Erika)

    ResponderEliminar
  9. Moltes gràcies gema!. Sóc la mare de Cláudia Sancho.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola! Espere que esteu tots bé i no massa avorrits. Una abraçada :D

      Eliminar
  10. Molt xules les activitats del quadern d'esta setmana.Gràcies Bea i Gema!!!Bones Pasqües!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies! Ens alegrem de que estiguen treballant content. Nosaltres no parem de buscar cosetes per a ells i elles :D

      Eliminar
  11. Hola! A Fran le agustado mucho las actividades.se le ha hecho corto, le hubiera gustado hacer más. Muchas gracias por entretenelos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Qué bien! Cada semana les preparamos unas poquitas para no saturarlos, que sino las aborrecerían. Un abrazo :)

      Eliminar
  12. Hola a Ariadne le a encantado muchas gracias

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Què bé! Ens alegrem de que estiguen treballant tan agust :)

      Eliminar
  13. Hola Gema, Mario Li agraden molt les activists que poses son molt entretengudes. Gracies

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. M'alegre que li agraden! :D Estic preparant les de esta setmana. Una abraçada

      Eliminar
  14. Moltes gràcies Gema! A Àlex li agrada molt el teu blog!!🥰🥰

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. M'alegre moltíssim! Espere que vos agrade l'últim video. Si acabarem fent-nos youtubers... jejejejje

      Eliminar

Module 5: Assessment

 To assess my students in this Break Out I have designed a dartboard that I will fill in Excel. I will assess different aspects such as thei...