YEAR 4

En primer lloc, torne a activar el joc que vos vaig enviar per a repassar la unitat 4 (amb un nou codi, l'altre ha caducat). Els passos per a accedir són els següents:

1. Accedeix a la web: joinmyquiz.com
2. Indrodueix el codi: 385295

3. Posa el teu nom per a que jo puga saber quins xiquets i xiquetes han accedit.

No fa falta enregistrar-se. He desactivat l'opció de "tabla de líderes" per a que no vos piqueu entre vosaltres. Es tracta de fer-lo lo millor possible, no de guanyar als companys.
.
.
.
.
.
.
.
D'altra banda i per tal de repassar el tema, vos adjunte una fitxa de repàs del tema 4:


  • Ací podeu trobar la fitxa (feu clic en el text) de repàs de la unitat 4. D'ací a uns díes vos pujaré la fulla amb les solucions. 

.
.
.
.
.
.
.

Per últim, vos adjunte un vídeo amb el vocabulari de la unitat 5 i le seua pronunciació. Per a que aneu treballant en ell. Recordar-vos (ja lo vam fer, però per si algú no lo va terminar) que heu de fer en la llibreta la portada de la unitat 5 i copiar el vocabulari de la unitat 5 amb les seues il·lustracions. De l'activity book heu de tenir feta la pàgina 37. 






______________________________________________________________

Vos propose nous materials per a treballar:

1. El solucionari de la fitxa que vos vaig penjar la setmana passada (feu click en el text)

2. Nova fitxa de consolidació de la unitat 4 (feu click en el text)

3. Com a tasca final de la unitat 4, vos propose un xicotet "project" per a practicar l'oral (que de manera online... és complicat). És totalment voluntària, però pense que a tots ens farà il·lusió veure'ns les cares després de tants dies. Vos propose que feu un dibuix sobre una professió i el pinteu i vos graveu un video curtet explicant la professió amb les estructures que hem estudiat (podeu fer servir el mini-project que vam fer amb Derek). Podeu inventar-se-la igual que en classe. Després, quan tingueu el video, podeu penjar-lo en este padlet que he creat (i així veieu el dels companys, que portem molts dies sense vore'ns). Per favor, no esborreu res. Últmament la pàgina dona problemes perquè molts docents estem utilitzant padlet, tingueu una mica de paciència perquè al final funciona. Si piqueu ací se vos obrirà la pàgina en gran: bit.ly/quartjobs i sinó ací teniu la miniatura del mur on penjarem els videos (només té accés a este mur la persona que tinga l'enllaç): 


Hecho con Padlet

4. Per últim, vos recorde el vídeo amb el vocabulari de la unitat 5 per a que aneu aprenent-lo. Per a consolidar-lo heu de fer el picture dictionary (activity book page 65) i l'activitat 1 de la pàgina 82 del activity book també. 

                                          



____________________________________________________________________________

Hola xics i xiques. Ací teniu material nou per a que pugueu anar repassarn anglés. 

- En primer lloc, el solucionari de l'última fitxa que vam fer de repàs de la unitat 4 (feu click en el text). 

- Vos deixe també un materials que he preparat per als xiquets més xicotets, però que pense que vos pot servir de repàs. 
Jugueu al seguent joc a veure quantes parts de la cara endevineu: bit.ly/facegema
Si heu fallat moltes... podeu veure este video per a repassar-les: 


- Vos adjunte també una pàgina web plena de jocs de tot tipus. Podeu fer els que vulgueu, però per a esta setmana vos recomane fer els de la unitat 1 (web quest) que són de repàs de les assignatures que ja vam estudiar. 

Ésta és la pàgina web on heu d'entrar (feu clic en el text)
L'usuari és: cuarto
La contrassenya és: macmillan

Si obriu la pàgina web i piqueu el vostre usuari i contrassenya se vos obrirà esta pàgina. Podeu jugar a trobar els dibuixos de la llista que vos apareix: 

Si feu clic en la pestanya "dictionary" podeu escoltar el vocabulari de la unitat i veure les imatges i les paraules escrites: 

Si feu clic en "units", se vos obrirà un llistat amb les unitats de la web. Feu clic en la unitat 1 (web quest) i repasseu jugant als diferents jocs: 


- Per últim, recordar-vos que encara podeu anar pujant els videos sobre els treballs al padlet de quart. Si piqueu ací se vos obrirà la pàgina en gran: bit.ly/quartjobs i sinó ací teniu la miniatura del mur on penjarem els videos (només té accés a este mur la persona que tinga l'enllaç): 



Hecho con Padlet

______________________________________________________________________________

Hola xics i xiques. Esta setmana anem a veure un poquet de vocabulari sobre la Pasqua (que ja quasi estem de vacances). 

En primer lloc, vos propose una web interactiva on podeu en primer lloc aprendre las paraules (escoltar-les i llegir-les per a aprendre com es pronuncien i com s'escriuen) i després podeu fer jocs amb el vocabulari: 



En la secció "fichas", fent clic damunt de cada paraula podeu escoltar-les i llegir-les tantes vegades  com vulgueu. 

En la secció "lecciones" teniu jocs que se vos aniran desbloquejant a mesura que aneu avançant en el joc. 

Per últim, vos propose una història per fer un poquet de listening. En esta història, el protagonista (Pete the cat) ha d'ajudar al conill de Pasqua: 



Com a extra ací teniu uns reptes artístics. Veient i escoltant el video podeu fer estos dibuixos tan xulos: 






Si els feu, podeu enviar-me una foto a la meua adreça de correu electrònic teachersinapellidos@gmail.com

Pròximament vos pujaré unes fitxes interactives per a que aneu practicant el vocabulari de Pasqua. 

___________________________________________________________________________

Lo següent que vos propose són unes fitxes interactives sobre la Pasqua on vosaltres podreu practicar i nosaltres podrem veure qui les ha fet i com les ha fet! Si funciona bé este sistema d'ara endavant el gastarem més, perquè podem treballar varies eines (escolta, lectura, escriptura...) i no necessiteu impresora. A més funciona amb ordinador, tablet, mòvil... per als que no tenen ordinador és perfecte. 

Vos explique com funciona. 
1. Primer que res heu d'accedir a la pàgina https://es.liveworksheets.com/ 
2. Després heu d'accedir com a alumnes (a l'esquerra del tot): 
3. A continuació posareu el vostre usuari i contrasenya (vos el vaig a enviar un a un, qualsevol dubte escrivu-me per la web familia)
4. Ahí tindreu el vostre quadern amb les fitxes que anem afegint. Poden ser de molts tipus: només d'escoltar per a aprendre el vocabulari, d'unir paraules amb imatges, escoltar i fer click en la imatge, unir...

Si teniu problemes en accedir a les fitxes interactives no dubteu en escriure'm. És una manera de treballar a distància molt còmoda i on jo puc comprovar fàcilment el progrés de cada xiquet i xiqueta, qui està accedint... Si funciona bé continuarem gastant-lo. 

Una abraçada forta i passeu bones Pasques!

Clientmoji




_________________________________________________________________________________

Benvinguts i benvingudes al tercer trimestre! Com han anat les vacances de Pasqua? Esperem que hageu desconnectat i recarregat piles. 

En primer lloc, donar-vos l'enhorabona pels vostres reptes artístics, sou uns artistes!!

Abans de continuar, recordar-vos que teniu en la web de Liveworksheets https://es.liveworksheets.com/ els materials que vam pujar sobre la Pasqua (els mestres podem veure qui ha entrat, quina nota a tret... i encara falten alguns xiquets i xiquetes per fer-lo). 

Com esta anava a ser la Setmana Literària, vos propose una sèrie d'activitats relacionades amb la literatura: 

1. Ací teniu una història molt xula sobre Gerald, una girafa que vol ballar però no pot... Prompte aprendrà que tot el món pot ballar si escolta la música que li agrada 





Podeu repetir-la tantes vegades com vulgueu. 

2. A continuació, cal que entreu a la web de liveworksheets (amb l'usuari i contrasenya que vos vaig enviar per la web familia abans de Pasqua) i completeu les fitxes interactives relacionades amb la història (aprendreu vocabulari de les parts del cos de la girafa, els animals que apareixen en la història... No corregueu!!) Si heu de tornar a veure la història per a contestar alguna pregunta, feu-lo abans d'enviar la fitxa. Molts xiquets amb les activitats de Pasqua li donàveu a enviar abans de llegir ni comprovar res...

3. Per últim, i com vos estan agradant tant els reptes artístics, vos deixe unes manualitats literàries voluntàries per a qui vulga fer-les: 









_________________________________________________________________________________

Hello everybody!! Esta setmana i la vinent anem a fer repàs de l'horari i les assignatures. Per a poder parlar del nostre horari escolar necessitem saber els dies de la setmana, les hores, les assignatures i el verb have got (tenir).

For example: I have English ON Mondays AT ten o'clock
(on + dia de la setmana)
(at + hora)

Esta setmana començarem amb les assignatures i els dies i la setmana que ve repassarem les hores. 

Estes són les tasques proposades: 

1. Repassar els days of the week i el vocabulari de les assignatures escolars (school subjects). Ací teniu uns videos que vos ajudaran. 




2. Entreu a es.liveworksheets.com amb l'usuari i la contrasenya que vos vaig enviar a cadascun abans de Pasqua (si algú no la té que m'escriga per la webfamilia o al meu correu electrònic teachersinapellidos@gmail.com) per a fer unes fitxes interactives relacionades. 

La setmana que ve treballarem el verb have got i les hores de la setmana. 

I miss you all!

Clientmoji


_______________________________________________________________________________

Hello everyone!!

Per a terminar amb el repàs de la unitat sobre les assignatures del cole, vos envie tasques de repàs: 


1. Primer de tot un video sobre les hores en anglés:  Telling the time

______ o'clock (en punt)
quarter past ______ (i quart)
half past _______ (i mitja)
quarter to_________ (menys quart)


2. Verb have got (tenir). I have Maths at nine o'clock: tinc mates a les nou en punt

S'enrecordeu del "club dels superherois"? Són les persones que porten la "capa de superman" (la lletra S): 
HE, SHE, IT són el club dels superherois

3. Teniu activitats interactives sobre estos dos continguts ja penjades en Snappet. 

4. Ací vos deixe una fitxa voluntària per a qui vulga practicar un poquet més les hores (feu clic ací). Qui la faça, pot enviar-me-la al meu correu electrònic teachersinapellidos@gmail.com i jo vos la tornaré corregida. 

Una abraçada


Clientmoji

___________________________________________________________________

Hi everybody! How are you??

Esta setmana comencem a repassar una altra unitat didàctica! A continuació teniu les tasques per a esta setmana: 

DESCRIPTIONS


1. Video del vocabulari de la unitat que vam treballar en classe ▶️


2. Cançó de la unitat i rap del vocabulari per a repassar 🎵



3. Tasca escrita: en la llibreta poseu la data, el títol (my description) i descriviu-vos i feu un dibuix vostre: I have got (long/short, straight/curly hair), I haven’t got (beard or moustache), I have got / I haven’t got (glasses, hat...) I’m wearing (a pink dress, jeans and a t-shirt...). No oblideu enviar-me una foto a teachersinapellidos@gmail.com ✏️🗒️

4. Teniu ja preparades les activitats interactives de Snappet ♟️🎲

Bye bye butterflies! 🦋🦋🦋

_________________________________________________________________________________

ANGLÉS SETMANA 25 DE MAIG


Hello families! How are you? I hope you are fantastic!!! This week, we are going to review the UNIT 2: DESCRIBING PEOPLE (sobre les descripcions de persones).


Les tasques de esta setmana són:
1   1.  Vos deixe una altra vegada els vídeos per a que repasseu el vocabulari de la unitat:

2
      2. L’estructura gramatical que anem a treballar és el verb HAVE GOT (que ja sabeu que vol dir tenir). Recordeu que:
I
jo
You
Tu
He
Ell
She
Ella
We
Nosaltres
They
Ells/elles
HAVE GOT: sí tinc      HAVEN’T GOT: no tinc
Recordeu-vos també de la regla dels súper-herois (he, she porten la s de Superman)
I have got brown eyes / I haven’t got blue eyes
He has got curly hair / He hasn’t got straight hair
Per a preguntes, se pega la volta (el have va davant de la persona):
Have you got glasses?
Has he got beard?

 3. Ja teniu pujades en Snappet les activitats interactives d’esta setmana. Recordeu que podeu continuar fent activitats de repàs fins que arribeu al vostre nivell desitjat.

     4. Com a tasca final per a esta setmana i per fer algo original i diferent (i treballar el speaking), vos demane que vos graveu un vídeo (no és una tasca obligatòria, però sí molt interessant) triant el vostre personatge favorit (d’una peli, d’un llibre, d’una sèrie...) i descrivint-lo. Podeu disfressar-vos, , ensenyar un dibuix o una foto...

Example: he is Harry Potter. He has got dark straight hair. He has got glasses. He hasn’t got beard or moustache.

Una vegada tingueu el vídeo, haureu de pujar-lo en el padlet (així tindrem tots els vostres vídeos junts, jo també pujaré el meu!). Si algú no s’aclareix pot enviar-me el vídeo a teachersinapellidos@gmail.com i jo el pujaré.

L’ADREÇA DEL PADLET ÉS bit.ly/quartdescriptions
CONTRASENYA: ANGLES

Vos estic preparant uns jocs xaxis per a la setmana vinent que terminem esta unitat. Espere que tots i totes estigueu bé!


gaming

_______________________________________________________________________________


ANGLÉS SETMANA 1 DE JUNY


Hello everybody!! This week, we are going to review and finish the UNIT 2: DESCRIBING PEOPLE (sobre les descripcions de persones) and the numbers 1-100.

Les tasques de esta setmana són:

1. Vos deixe els números del 1-100 per escrit per si vos ajuda a memoritzar-los. Estan al final del document (esta fulla ja la vaig repartir i la tindreu apegada en la llibreta).


2. Vos deixe també uns vídeos dels números (1-100) per a repassar-los:




3. Ja teniu pujades en Snappet les activitats interactives d’esta setmana. Recordeu que podeu continuar fent activitats de repàs fins que arribeu al vostre nivell desitjat. 

4.  IMPORTANT!!!! El nostre auxiliar de conversa Derek, termina esta setmana el seu contracte i probablement no torne al nostre col·legi al curs vinent perquè se’n torna als Estats Units (vindrà una altra persona suposem). Havia pensat que podíem fer-li un xicotet regal. Podeu fer-me arribar els vostres dibuixos i dedicatòries per a Derek (si són en anglés molt millor) al meu correu electrònic? Podeu enviar-me un dibuix, una foto, una manualitat... És totalment lliure!! Jo li prepararé un llibre o un vídeo amb tot lo que m’envieu (i vos l’enviaré a vosaltres també). No vos oblideu de signar per a que sàpiga de qui són. teachersinapellidos@gmail.com



5. Vos deixe uns jocs de repàs. Espere que vos agraden!!

Descriptions competition: https://wordwall.net/play/1140/756/859

Qualsevol dubte, escriviu-me tant per la web-família (ítaca) com al meu correu electrònic teachersinapellidos@gmail.com

Bitmoji Image

3 comentarios:

Module 5: Assessment

 To assess my students in this Break Out I have designed a dartboard that I will fill in Excel. I will assess different aspects such as thei...